[silindi] yani akıl veriyor gibi olmak istemem çünkü kızım altı aylık bugün bile yaşadım bunu hatta mastit oldum emmediği için allahtanki akşam iyi emdi ve açıldı göğsüm. 4,5 ay diyorsunuz en zor zamanlar emzirmeyi sakın bırakmayın artık çocuğunuz büyümüş eyvah aç kaldı diye bir durum yok sizin sütünüz varsa o sütü mutlaka emecek! Sütünüz yoksa tabiki mama takviyesi çok uygun ama eğer süt geliyorsa zorlamayın ara ara teklif edin memeyi müzik açın ( ben bebek uyutucu programını indirip oradaki müzikleri açıyordum kolik müzikleri çok iyi çocuğum kolik değil ama işe yarıyordu) , ayakta geze geze olduğunuz yerde ayakta yaylanarak pilates topundaymış gibi. Çok zor insanın bütün vücudu ağrıyor bu mücadeleyle psikolojik olarakta yıpratıcı biliyorum ben çok sıkıntı çektim bu konuda ama emzirmeyi bırakmayın ne olursa olsun sütünüz geliyorsa Allaha bin şükür mutlaka emecektir sabırlı olun🙏🏻