Ahmetcimmm Gece gündüz sürekli ağlıyor bebeğim 3 aya yaklaştık her gün daha zor geçiyor bitse bi diye dua ediyorum ne zaman biticek çıldırmak üzereyim 😭😭😭🥺🥺🥺
Aslanmamy Ahmetcimmm ben aguline diye bitkisel bir şuruba başladım çok yararı var doktorunuza danılıp deneyin isterseniz bize onu önerdi doktorumuz
Demirac19 Ahmetcimmm Allah sabır versin benim bebeğim de kolik biliyorum çok zor ama genelde 3 ay sonra bitiyor
0101adana Ahmetcimmm gerçekten çok zor günlerdi dördüncü ayda son buldu şükürler olsun duraksız ağlaması beni herşey den soğuttu resmen Rabbim yinede vermiş sabrını şükürler olsun sizinde geçer annesi altı ayımız bitti bizim aklıma geliyor ve bazen o ğünler
Gamze-S Ahmetcimmm bizim 3,5 aylıkken geçmişti çok şükür dua et canım uzun sürmesin Allah kolaylık versin kolik bebek zor gerçekten
meryembetul Ahmetcimmm az daha sabır cnm bnm sürekli msj yap altını degstukten snra elinden geldiğince mama snrasi gazini çıkar ve karnına tülbent bağla sıcak tutsun diye
Gamze38 Ahmetcimmm 3 ayın sonunda bitiyor canım inşallah allahım yardımcınız olsun gerçekten çok zor bi süreç .. şükürler olsun biz atlattık 6 aylık olduk gündüz uykusu kalmadı ama en azından gece güzel uyuyor maşallah 🥰