Oyku-59 çokta ince değil aslında çok sağlam saçlarım vardı boyatmadan önce. Çok iyi bakardım ama mahvetti kadın😭😂 a101 de naturel saç bakım yağı var. Küçük kutu da. İnanılmaz iyi geliyor saça. Fiyatı uygun kesin işe yaramaz demiştim ama gerçekten çok işe yarıyor. Çok yıprandiysa sende bı dene istersen 🌼