Leylanino ya bana da yardımcı olur musun canım. Ben saçımı 8 ay önce falan siyaha boyadım. Üç dört parmak akinca açılabilecek en açık ton bakır rengi dediler bakıra boyattim. Ama iğrenç yaptı. Resmen kızıl turuncu bisey oldu. Önce uçları açtı dipler kendi rengine döndüğü için. 40 dk bekledi. Sonra gekrar açıcıyi diplere uyguladı oda 40 dk bekledi. Sonra boyadı ama tabi rezalet oldu saçımın derisi görünüyordu öyle ki renk yoktu. Sonra hemen üstüne bı boya daha sürdü 2 ton koyusunu. O biraz daha iyi oldu. Şuan kullanıyorum ama sarıya dönmek istiyorum. 1 ay oldu bu işlem olalı. Baya bı yıprandı saçım. Ne zaman sonra tekrar boya yaptırabilirim. Bakırın üstüne ne ton yapılır. Sarıya dönmek istiyorum 😒😒