Banyoda klozet temizliği mutlaka domestos, lavabolar için de domestos, duşakabin için yeni migrostan duşsil diye birşey aldım aman allahım mucize gibi dehşet kireç söküyor sanırım formülü biraz porçöz gibi birşey. Değiştireceğimi düşünmüyorum memnun kaldım duş performansından. Ayrıyeten duşu da domestoslarım bu dediğim kireç içindi sadece.
mutfak dolaplarım parlak, önce yağçöz sıktığım ıslak bezle siliyorum sonra cam beziyle üstünden geçiyorum ışıl ışıl oluyor.
fırın için cif yağçöz kullanıyorum, mikrodalga için bi kaseye biraz su yarım limon koyup 5dk çalıştırıyorum bezle siliyorum gayet güzel sökülüyor kirler. Buzdolabınının içini temiz nemli bezle silerim deterjan sürmem, rafları çıkartıp yıkarım. Dışını da cam beziyle siliyorum. Cam ocak kullanıyorum fairy ile güzelce köpürtüp temizlerim parlaması için de canım cam bezimle üstünden geçerim. Sanırım evde 10-15tane cam bezi kullanıyorum. Evin tozunu da çamaşır kurutma makinesinden çıkan su(kireçsiz olduğu için) fısfıslı bir şişeye doldurup içine biraz da oda parfümü koyup sıkıp toz alırım. Şu sıralarda mutfakta fısfıs sıkıp silmelik domestosun köpük olanına taktım. Bzm ailede çamaşır suyu çok önemlidir ciddi takıntılarımız var domestosa karşı😂 ben elimde olsa kendimi de bi tur domestoslamak isterim😂😂