İlk doğumum sezeryan oldu cokkk guzel gecti 3.gun evdeydim hiç bir ağrı birsey hissetmedim ilk gün hariç suan 30 haftalik hamileyim ikinci dogumum devlette olacak normal dikiş atılıyor estetik yapilmiyormus sezeryandan sonra hemen toparlanmamin sebebi estetik( yapıştırma) dikiş olması mıydı yoksa bunyeyle mi alakali? normal dikiş atılırsa dikis sancısı cekermiyim ilkte estetik olup ikinciye normal dikiş atilan tecrübelerinizi bilgilerinizi paylaşırsanız çok sevinirim