Benim bebeğim 4 aylık kontrola gittik. 1,5 ayda sadece 600 gram almış. Dr normalde iyi dedi ama benim bebeğim çok kilo alıyordu kilosu önden gidiyordu. 7.080 gram olmuş. 1 hafta ortam değişikliği yapmayın evde durun yine bakalım dedi. Eşim dayanamadı kayınvalidemlere gittik gittiğimiz gibi döndük durmadı bebeğim ağladı hep emmedi o gün sinirinden eve döndük o zaman emdi ama benim sütüm azalmıştı stresten. Yani bu hafta böyle geçti. Dr o yüzden tekrar bakalım dedi. Napabilirim bana bi yardımcı olun lütfen gece 2 saatte bir uyandırayım mı eskisi gibi? Bu hafta sadece 80 gram almış 😢😢😢