Sezinnur Kizlar benim bebeğim 14 aylık bir yaşından beri möllers kullanıyorum. Aslında doktorumuz başka bir marka tavsiye etmişti. Ama ben en iyisi möllers die onu aldım. İnternette araştırıp.ne kadar doğru bilmiyorum tabi. Möllers’ in Instagram sayfasından da sordum 2.5 ml kullan hergun dediler bir yaş için. Bı olcuyorum bir çay kasigina denk geliyo bir olcuyorum tatlı kasigina denk geliyo. 🤭🤦🏽♀️ Bı beceremedim galiba tam ölçmeyi.. bir de geçen bı yorumda gördüm. Doktoru bir gün ver bir gün verme erken ergenliğe sebep olabilir yazmış bayanın biri. Sizin doktorlarımız neler dedi. Biri de bir şişe bittikten sonra bir iki hafta ara vermek iyi yazmış. Bu konuda bı bilgisi olan var mı? Her kafadan bi ses çıkıyor. Hangisi doğru hangisi yanlış bilemiyoruz. Şu koşullarda ha deyince doktora da gidip sorulmuyor.🤷 Balık yağı ve kullanımı doktorlarimizin bu konuda söyledikleri ile ilgili bilgi paylasalim die açtım postu teşekkürler 🙏
tatlisert Sezinnur ben kendi doktoruma sormadım ama bir tanıdığımız çocuk doktoru ona danıştık. Oğlum 25 aylık haftada 2 kere bir çay kaşığı möllers ver demişti. Kendi doktorum ise octamar marka haftada 3 gün yazmıştı.
Yagizkus Sezinnur aynı şekilde bana da dr her gün verme haftada 2 3 gün ver dedi. Ben 1 tatlı kaşığı veriyorum 2.5 ml ölçmüştüm bir tatlı kaşığı yapıyor
melasya Sezinnur drmuz balık yrmediği hergün 1 cay kaşıgı demişti 1 yas sonrası için oğlum 21 aylık.kızım 6 yasında ona da hergun 1 tatlı kaşıgı veriyorum
Sezinnur EmineYilmaz bende hergun veriyorum ama bı çok kişi hergun vermiyor sanirim haftanın bir kaç günü veriyorlar , sizin doktor hergun mu demisti
tatlisert Sezinnur onu sormadım ama kendi doktorumuzada danışacağım o ne dicek ona göre ya arttırırım yada aynı devam ederim.
Bmarya Hergün bir çay kaşığı veriyorum 12 aylıkken başladık, 15 ay bitmek üzere bir sorun yaşamadık, arada unutuyorum vermeyi ama nadir 😅
Alpgdd Ben ocean marka kullanıyorum. Oğlum da sevmedi. İçinde süt ürünü olmayan mama ile veriyorum. Her zaman kullanmıyorum. Açılan şişe 3 ayda bitmeli. Çocuk bitiremeyecek gibiyse siz de kullanın
sedaykn Sezinnur Eğer haftada 2 gün balık yemiyorsa her gün 1çay kaşığı dedi bizim doktorumuz. Yiyorsa gerek yok dedi. Ben kışın vermiyorum o yüzden yazın veriyorum.
Sezinnur sedaykn evet bizim ki de haftada iki gün balık yemiyosa verebilirsin demişti. Malesef ben yediremiyorum.balik hiç sevmiyo