Ballifindik3324 Bebeğimin gazi olduğu zaman ıkınır gibi ses çıkartıyor kendini sıkarak ağlıyor gaz8 olmadığı zamanda kendini sıkarak ağlıyor uykusundan ağlaarak uyanıyor ikinma sesi çıkarıyor sanki
Gunsss Ballifindik3324 iki haftalıkken başladı 1,5 ay falan sürdü bizimki sürekli ıkındı doktorumuz bağırsakları gelişiyor dedi
fnsscknn Ballifindik3324 prebiyotik filan kullanıyor musunuz aynı durumu biogaia kullandığımızda yapmıştı bebeğimiz bıraktık geçti
Ballifindik3324 fnsscknn antibiyotik kullandık iki gün onun yanında ishal olmasın diye peribiyotik kullandım midesini üşütmüş Antibiyotik ağır geldi bıraktık