Kbrasahiinn06 Kızlar bu damlaları ne kadar kullanıyoruz sağlık ocağının verdiği bitince bırakıyor muyuz yoksa yeniden mi alıyoruz ?
Oflu61 Kbrasahiinn06 ölçü hatırlamıyorjm ben sağlık ocağının verdiklerini kullanmamıştım ama 1 yaşına kadar kullanmanız gerekiyor
minnosum25 Kbrasahiinn06 bitince tekrar alyorz bir yaşına kadar kan damlası ,iki yaşına kadarda d vitaminine devam ediyoruz :)