Sonaytekin Merhaba arkadaşlar, doktorlar kanserojen madde içerdiğinden emzirme döneminde saç boyanmamasını söylüyor. yani ben bi doktordan öyle dinledim. en azından dip boyası yapmadan saç uçlarımı boyasam yinede sütüme geçer mi?
Blablas Sonaytekin geçenlerde kuaföre gittim ombre yatiricam ben 6aydan sonra boyuyoruz dediler tene değmiyor diye ama bilemiyorum.
D92 Sonaytekin aynısını ben de merak ediyorum yenilik istiyo insan ama ya geçerse deyip kalıyorum her seferinde
Sonaytekin mrveefe12 benim bebeğimde 2 buçuk aylık ama ilerde sıkıntı olur mu işte Allah korusun kanserojen maddeler varmış