momm06 Bebeğimin ağzından sürekli tükürük geliyor üstü başı sıril siklam ıslanıyor ve henüz daha 3 ay 14 günlük sebebi ve yaşayanlar varmı bayanlar lütfen cevaplayın 🌹🌹
Bademll_eda_ momm06 benim oğlum da da aynısı var önümüz hep ıslak 😕58 günlük daha inan ben de üst değiştirmekten yoruldum yazık o da bıktı :(
aseul321 momm06 aynı sorun biz de var canım 3 ay 15 günlüğüz ama nerdeyse 20 25 gün önce başladı bende arkası naylon olan önlük takıyorum altına geçmiyor 🤗
Tasbebek_ Bademll_eda_ yazık annesi üst değişmek yerine ağız mendili katla koy ya da kalın önlükler den var onlardan kullan
Bademll_eda_ Tasbebek_ tamam öyle yapıyım bundan sonra hasta olacak diye hep değiştiriyordum 🥰teşekkür ederim 🌺
Tasbebek_ Bademll_eda_ ne demek canım rica ederim 🌹 sıkça değiştirirsin mendili üst değiştirmekten kolay
daisybebek momm06 bu ara 3 aylıkların açtığı 2 post var biri salya biri atak😂 bizde 3 ay 14 günlüğüz bıktım sırılsıklam hep inşallah yakında geçer, tükürük bezleri gelişiyor bide yutmayı öğrense veletler