Merhaba hanımlar, 3 hafta önce 18 ay aşısı olduk. Karma aşı olan bacakta 1. Gün kızarıklık şişlik ve yanma oldu. Sonra yavaş yavaş düzeldi. Ancak ele gelen bilye gibi bir kitle oluştu. Dokundukça orada bilye gibi sertlik var. Araştırdım soruşturdum bir sonuca varamadım. Aynı durumu yaşayan var mı?