Kızlar,oğlum 11 aylık .detaylı kan testi yaptırdık.Değerlerinin çok güzel olduğunu fakat kalsiyum değerinin çok fazla çıktığını söyledi.peynir,yoğurt vs azaltmamız lazımmış.Buraya kadar her şey normal ama kalsiyum fazlalığı böbreklere vuruyormuş yakın zamanda böbrek kontrolüne çağırdı.Bir yaşında bile degil,böbrek taşı,kum vs olur mu ? Basına gelen var mi ? İnternete girip araştırdım moralim bozuldu saçma sapan seyler yazıyorlar.Büyütmek istemiyorum ama içime de dert oldu 😔