sevimeyuboglu61 Öncelikle selam güzel anneler , ilk oğlumda Prima premium care kullandım yenidoğan zamanı sızdırma yaşamadım. Şimdi ikinci oğlumda sleepy kullanmaya başladım ama sızdırma sorunu yaşıyorum? Bezden mi kaynaklıdır
gmzcvk sevimeyuboglu61 ben de sleepy kullaniyorum hic sizdirma yasamadim 3 ay oldu, kiz kardesim de sleepy kullaniyordu hep sizdirdi demisti, onun bebegi kiz benim ki erkek acaba cinsiyetle mi alakali diye biz de dusunuyorduk..
OzgE_K sevimeyuboglu61 maaalesef aynı sorunu bende yaşadım gece 3 kez üstünü değiştirdiğimi biliyorum bebeğimin sürekli uykusu bölünüyordu uykuda. Uyanıyordu çocuk canıma tak etti kaldırıp attım kalan sleepyleri prima aldım şuan oğlum 8 aylık hala prima kullanıyorum çok memnunum bi sorun yaşamadım.
MasalMomy sevimeyuboglu61 Kızım 6 aylık olana kadar sleepy kullandım. Çok kalın çok sert tek çişle bile balon gibi şişiyordu. Minies geçtim 7 ay 22 günlük kızım çok memnunum. Hem uygun hem güzel hemde içeriği temiz bilsem şimdiye kadar geçerdiö valla.
Omurkusunannesi Kesinlikle bezden kaynaklanıyor ilk 5 ay bende sleppy kullandım bebek büyüdğkçe sızdırma sorunu yaşadım şimdi prima aktif bebek kullanıyorum ve memnunum bi süre sonrada migrosun miniesini denicem ☺️☺️
sevimeyuboglu61 Omurkusunannesi ya benimki minik 20 günlük baya baya 3 bezden biri sızdırıyor , Prima alıp denesem bi durumu netleştiririm herhalde
ikiprensannesii2 İlk prima kullandım bi sıkıntı yaşamadım. Sleepy ilk başta sızdırmıştı molfix kullandım oda güzel. Sleepy tekrar denediğimde bi sıkıntı olmadı. Şimdi baby turco aldım yaklaşık 3 haftadır kullanıyorum çok memnun kaldım. Ne sızdırma ne koku çok beğendim hemde hesaplı. 🥰
sevimeyuboglu61 ikiprensannesii2 bende ilk oğlumda Prima kullandım yaşına kadar, sonrasında molfiks sleepy karışık kullanıyorum memnunum 25 aylık oldu. İkinci oğlumm20 günlğk slpeepy ile başlıyım dedim ama sızdırma sorunu baya var
ikiprensannesii2 sevimeyuboglu61 İlk başta çok yapıyorlar ya bezi hemen doluyo ondan sızdırdı diye düşümdüm
burcikk Biz 2 ay premium care kullandık kakamız çok sık taşıyordu primaya bu kadar para vermenin yanı sıra bu sebeple memnun kalmadık, bu ay sleppye geçtik gayet memnunuz
[silindi] sevimeyuboglu61 bezden kaynaklıdır bende sleepy kullanıyorum aynı sorun bende de var primaya geçicem bende
sevimeyuboglu61 zeyneps034 ilk oğlumda premium care kullandım aynı sorun olmamıştı bunda da ona geçeceğim