Bizde 6 ay 20 günlüğüz gündüz çok güzel uyuyor ama gece oldu mu yatak odasına gittiğimiz de bile ağlıyor.gece 3 te zorla uyutuyorum artık çok yoruldum.en ufak sese uyanıyor.sabaha karşı beslemek için kalkıyorum o zaman uyanıyor.normalde uyanmaz devam eder uyumaya.