Busrayksk89 Kizlar oglum 12 ayin icinde ve hala emziriyorum saclarimi boyatmak istiyorum boyattikdan sonra kac saat sonra emzirilir
Betim Busrayksk89 ben boyadım işe başladığım için oğlum 5 aylıkken çok şükür sıkıntı olmadı ☺️Organik boya tavsiye ederim içiniz rahat eder hem
mom073 Busrayksk89 ben 40 çıktığında normal boyayla boyadım daha sonra 2. Ayında sacımı açtırıp başka renk boyadım bi sorun olmadı ilerde birşey olur mu bilemem tabi 😊
Melindaninannesi Busrayksk89 saç boyasının deri tarafından emilip süte karıştığı ile bir bilgi ya da kanıt yok. Önemli olan kimyasalı solumamak ve bebeğine solutmamak. Saçındaki boya yıkanmadan bebeğine yaklaşma. Kendin solumamak için de maske kullanabilirsin.
Busrayksk89 mom073 olmaz insallah peki boyattikdan sonra sütünü sagip sonra mi emzirdin kimsal maddeler gitsin diye sagdiniz mi yagni 😅