Symcnr Arkadaşlar sigortalı çalışıyorum. 5 aylık bebeğim var. Bakıcı desteğine başvurmak istiyorum. Başvuranlar var mı acaba süreç nasıl işliyor ne yapmam gerekiyor yardımcı olur musunuz, şimdiden teşekkürler🤗
gvnkbr Symcnr aaaa öyle birşey mi vardı ?büyük bir merakla takip ediyorum şuan haydi gelsin bilenlerrr
Ysfege Ben yararlaniyorum once bakiciniza cocuk gelisimi sertifikası aldiriyosunuz ben uzman sertifikadan aldim internet üzerinden 425 tl di egitimleri var sinavina girip belgeyi aliyosunuz e devletten basvuru yapiyosunuz randevu gununde proje ofisine gidiosunuz oraya gitmeden once halkbankasindan bakici ve sizin adiniza hesap actiriyosunuz bakiciniza tl hesabi anneye euro ve tl hesabi aciliyo egitimli cocuk bakicisi icin diyip hesap acma parasi vermiyosunuz e devlette gerekli belgeler var onlari çıkartıp dolduruyosunuz ofise giderken
Symcnr Ysfege yaa çok teşekkür ederim. Sanırım kontejyan varmış Bi an önce başvuru yapayım bende. Bir de bunda ailenin geliri önemli mi? Ve kaç yaşına kadar veriliyor acaba
Dilekmeva Ysfege Başvuruda bulundum yedeklerdeyim ne zaman sıra gelir acaba aradım 3 bin kişi var dedi sırada
Ysfege 300 euro bakici destegi diye forum kismindan aratin bende orda görmüştüm onlar sayesinde yararlandim😊 baya sorular cvplar var akliniza takilanlari bulabilirsinz
Ysfege Symcnr kontenjani bilmiyorum ama e devletten basvuru yaptiginda asil randevu veriyosa vardir yedek yaziyosa ya çalışma sartlarinzda bi sorun vardir ornegin dogum iznindesiniz gibi yada kontenjan dolmuştur
Dilekmeva mertmeltem aynen öyle sanırım artık herkesin haberi var bu uygulamadan o yüzden çok dolu büyük ihtimal sıra gelmicek