Erdemim yok canım önce gece 3-4e kadar sürüyordu yavaş yavaş 1er saat azaldı gitti çok şükür . Kimseye de vermedim tek basima geçirdim o günleri Rabbim acıdı herhalde sadece 2 ay çektim . İnşallah en kısa zamanda seninki de biter . Ama sallamak ise yarıyor salla bence ya da bebek arabasinin içinde evde gezdir o sarsıntıyı seviyorlar. Ben evden dışarıya çıkmadığını halde defalarca sırtım boynum tutuldu. Kendimi kismaktan terleyip terimin üstünde sogumasindan sağ bileğim tutmaz olmuştu artık anca geçiyor o bilek ağrılarım . Rabbim sabrını veriyor