Selamlar kızlar. Covid gecirdim. Ağırdı. Hastanede tedavi gördüm 1 hafta. Simdide evden devam ediyorum. Bir sorum olacak sizlere. 1 hafta boyunca oksijen tedavisi gördüğüm icin şuan burnumun içi facia durumda. Kuru beyaz beyaz yaralar oldu. Bunun bi caresi varmı nasıl tedavi olur. Hem canım yanıyor hemde kendimi kotu hissediyorum doktor demişti normal kanar bile kuruyor burun demişti. Öylede oldu. Ben şuan eczaneden aldığım izotonikli serum suyu sıkıyorum gunde 3-4 kez . O an iyi geliyor ama sonra yine kuruyup sertleşiyor. Bilgisi olan varsa bana bi yardımcı olabilir mi😑