Badeliz Herkese merhaba 1 aylık kızım var hastanede sarılık olmasın diye mama verdik biberonla hemen sütüm gelmediği için ve kanalları açmak için sağdım o ara biberonla besledim bir daha da mememi almadı etraftan herkes moralimi bozuyor bebekle senin aranda bağ olmaz ne yap et emzir diye var mı benim gibi olan🙁
Kermit Badeliz Oyle değilim ama bir iki tavsiyede bulunayım bebeğiniz daha küçükmüş emzirmeye donderebilirsnz ama ilk işiniz biberonu bırakmak olmalı pes etmeden her aciktiginda memeyi teklif edin eger emmezse sagip kasikla verin ama biberon kesinlikle kullanmayın göreceksiniz sizi zamanla emecek ama bunu bir iki yapıp pes etmemelisiniz zahmetlidir ama sonunu düşününce o zahmete değer
aylin-aras Badeliz cnim yalancı meme ver emzirme pozisyonunda sakinleşince çek.kendini vermeye çalış bende ilk mama verdim 1 ayı geçti bebis 2 hafta önce Felan beni bazı emmelerde reddediyodu ama şimdi.duzeldi göğüs ucu tak kendine alıştır yavaş yavaş herşeyi denemen lazım.cok.zor tabi bende sagarak verdim bı kaç kez.kolayima geldi ama emmeyinve boşlukta hissettim kendimi.onlarim emmesi bambaşka bişey inşallah alışır en kısa zamanda 🙏
Elmadersem Badeliz 5 aylık ve doğdugunda bizde biberon kullandık şimdiki aklım olsa biberon asla vermezdim ara ara emdi ama şimdi emmiyor sağıp veriyorum
Damlacatal Badeliz benim oğlumda beni emmiyordu. Bebeğimle birlikte duşa girdim suyun altında ten teması yaptım teklif ettim sonrasında da ayakta gezdirerek emzirmeye çalıştım, yatakta hoplayarakta denedim biberonu çekip meme verdim bağırınca çektim. Tok olduğu zamanlar teklif ettim. Uykuda verdim. Hiç memeden ayirmadim 25 günün sonunda beni emdi. Bı kerecik emmesinde hemen biberonu kestim aciktikca aldı sabır ve uğraş işi ama değer
Badeliz aylin-aras yalancı meme almıyor malesef🙁 silikon göğüs ucunu denedim onuda almıyor malesef ama inşallah alıştırırım🙏
burcuu26 Badeliz 7 aylik oglum ilk gunden veri sagaran veriyorum sen bakma etrafındakilere bag herturku kurarsin canım
Civciv3535 Badeliz ,uykudayken al emzir,saydığını da aç olduğu zamanlar mama kaşıkları var ya onunla azar azar içir, ben çay kasigiyla veriyorsun pişman oldum ,6 ayı geçtik hala sagip veriyorum