Kızlar 4 aylık oldu bugün 3 aydır neredeyse akşam 7 gibi uykusu geliyor ve ağlıyor o saatten beri uğraşıyorum gezerek aspiratör önünde uyuyor yatırıyorum uyanıyor bu böyle 5-6 sefer sürüyor bu aralar zaten gece de sık uyanmaya başladı kafayı yiyeceğim artık belim kopuyor her akşam 9kiloyla gez babam gez bunun nedeni ne olabilir aynı durumu yaşayan cözüm bulan var mı