Merhaba kızlar sırf size danışmak için üye oldum çünkü artık sinir krizi geçiricem. Bebeğim koz bebek ve 2 ay 11 günlük hipp mama kullanıyorum çok acıksa da 60 cc yi asla geçmiyor içtiği mama hatta 60 cc içip 3 saat aç kaldıysa 30 cc anca içiyor aç aç uyuyor. Mememi emiyor ama içinde süt yok 😞 memeyi daha çok seviyor hazır emerken göğüsümü çekip mama veriyorum diliyle itiyor. E sütüm de yok yutkunma sesi dahi gelmiyor mamayı mı beğenmedi acaba? Sma ve bebelac kullandım aşırı kabız yaptılar hipp e geçtim hipp kabızlığı çözdü amaçocuk yemiyor bu sefer de hangi mamanın tadı güzeldir acaba ? Kilosu en son 4800 dü