Seda-lina gece emmeleri de çok kıymetlidir. Ögün miktarınız fazla gibi ve gündüz uyku saatini düzenlemeniz sizi kısa gündüz rutininden kurtaracaktır. Bir de eger ek gıdaya 6. ayda basladıysanız 7. ayda tadımlar yeni bitmiş olmalı ve kahvaltı ögünü ekleniyor yani siz 3 kere birşeyler vermiş oluyorsunuz miktar ve sayısı fazla diye düsünüyorum. ilk yıl anne sütü agırlıklı olmalı. Sonra zamanla emme aralıkları azalacak ek gıda ögünlere dönüsecek. Acele etmeyin, anne sütü varlıgında bol bol emzirin.