Mervee1 [silindi] endişe etmeyin ilk gün zor geçer ama bir hafta sonra acılar dikişler atınca iyi ki yaptırmışım diyeceksin sünnet büyük bir yük insanda yaptırınca insan rahatlıyor .
[silindi] Mervee1 yarından beklentim büyük şu günü bir atlatabilsek hayırlısıyla 🤲🏻 Teşekkür ederim 🤗
Merfeee [silindi] bende 21 Şubat'ta yaptırdm inan daha 2-3 gündür aglamasi kesildi Ne yaparsan yap acı geçene kadar susmuyo
[silindi] Merfeee kıyamam ya size de çok geçmiş olsun bizimki zaten mızmız ve kucak delisi bir bebek şimdi daha fena oldu umarım huyu değişmez
Gokceperi [silindi] bnde 42 gunluk yaptrdım normal dikşli sunnet sadece yapılırken agladı bidaha aglamadı hiç.. tek krem kullndk okadar.. sznkide hmn iyileşir inşallah