anacablog eger imkan varsa bebek cok hareketlenmeden yapmaya calısın yani 6-9 ay sectim ama uygun sart bulur bulmaz yaptırın. 26 günlüktü yaptırdıgımızda güvendigimiz bir cerraha yaptırdık. cabucak iyileşmişti, umarım sizinde öyle cabuk iyileşme olur ve atlatırsınız. Eger yaptıracaksanız cerrahla mutlaka konusun detaylarını yöntemini ve hastane ortamı olmasına özen gösterin. Poliklinik benzeri yerlerde yaptırmayın, tam teşekküllü hastane olsun.