banuyusuff 6 aylıkken kullanmaya başladık. Desteksiz oturabiliyordu ki bence bu önemli. Doktorum kesinlikle karşıydı ama çalışıyorum ve annem bakıyor çok hareketli arada yemek yemek için ya da mama vs hazırlamak için koyuyorduk. Doktora da söyledim. Günlük yarım saati geçmesin dedi ki her koyduğum zaten 5 10 dk. Şimdi her muayeneye gittiğimizde ayaklarını basış şekline bir bakar tam olarak basıyorsa parmak ucunda durmuyorsa tamam diyor gerçekten az bindiriyorsunuz 😅 şuan mesela tutunup ayağa kalkıyor. Sürekli ama. E yemek hazırlarken bi yerlerden tutunup kalkıp sonra da pat diye düşmesin diye koyuyorum. Çünkü oturttuğum yerde sadece durduğu 15 saniye sonra hop ayağa 🤦🏻♀️ ben yürütecin yürümeye çok bir etkisi olduğunu düşünmüyorum daha çok çocuğun bunu istemesi ve genetiğin önemli olduğunu düşünüyorum.