Erdemim ağlıyordu gaz zannediyordum sonra sabah uyandığımda altına yapmış gibi kokuyordu bezi hatta dedim ki eyvah bezini doldurmuş umarım üzerine çıkmamıştır dedim öyle kaka yapmış gibi kokuyordu sonra baktım sadece idrar ve çok huzursuzdu morarana kadar ağlıyordu tam ağlarken altını açtım ki o sırada idrarını yapıyordu