Larisya benim oğlum en uzun 17 dk ağladı o da,gece uykusuna geçiş daha kolay oluyor,ilk gündüz uykusu zor geçiyor ağlıyor dedğim gibi 17 dk sürdü,ilk önce gece uykusu düzene giriyor ve ilk ağlamayı da gece uykusunda bırakıyor,1 hafta sürüyor ağlamalar şöyle söyleyebilirim,4. Gecede bizim ağlamadan uyumuştu ama gündüz uykularında 4-5 dk ağlamaları vardı hala,ben eğitim verirken evet üzülmüştüm fakat bebeğimin benim ve eşimin uykuya ihtiyacı vardı artık ve bize çocuk doktorumuz önerdi,gece her 30-40 dk bir uyanıyorsa ya bu durumu 2,5 yaşına gelene kdr sabredicekseniz ya da uyku eğitimi vericeksiniz demişti