banuyusuff kullanan varmı büyük numarada aldım denedim dogdugundan beri sleppy kullanıyorum ama bacak kenarlarını falan hep iz yapıyor sıkıyor sıkı bağlamadıgım halde
esmirna16 banuyusuff ben bir kere yeni çıkan bioyu denemek için aldım mahvetti bacaklarını pişik yaptı bıraktım.
MasalsMommy banuyusuff Ya bütün bezler yapıyor sanırım onu. İlk doğduğunda molfix kullanıyordum iki çeşit kullandım hep iz yaptı sonra sleepye geçtim bu da iz yapıyor maalesef. Canbebe prima hepsi iz yapıyor maalesef🥺
Cihangiriinannesii banuyusuff Bizde başlarda sleepy kullanıyorduk sırf bu sebepten bıraktık acayip iz yapıyor morartıyor artık neredeyse. Bebeland, Jenny willy yada soffio öneririm 3üde güzel ama en iyisi bebeland
Kmsal78 banuyusuff Bende slepyy kullaniyorum evet lastik izi oluyor ama suana kadar bir cok cesit kullandim onlardada yapiyordu ben fazla ski baglamiyorum bazen altini acip oyle brakiyprum sukur iyle pisik felan olmadi
Melisasey banuyusuff bende sllepy kullanıyorum çok memnunum ama iz meselesi çok kötü gerçekten sıkmıyor belli ama iz oluyor bio natural serisinde yok öyle bişey diyorlar onu alıcam bende