Ayazmom42 Merhabalar😊bebeğim gebelik zehirlenmesi sonucu sezaryenle erken dogdu.Kolik bi bebekti,sarılıkta geçirdi ayrica bobreklerinde tas varmis sonradan ogrendik.Sut bastan beri az di mamaya baslandi siringayla veriyoduk.Ikisini ayni zamanda aliyodu ama mamayi daha cok😊zamanla meme reddi yaşadı süt bitti mama yiyo sadece ama denemek istiyorum tekrar sut gelsin istiyorum birazda olsun alsin diye yardimci olacak birileri varmidir? Fikir sahibi yada basina gelmis olan♥️şimdiden tesekkurler
Dsb Ayazmom42 Bi bilgim yok ama belki emzirme danışmanlarıyla irtibata geçebilirsiniz. Umarım sonuç istediğiniz gibi olur 🙏☺️
Ayazmom42 🙄🤦♀️ bu platformun bu tür sorular icin oldugunu dusunuyordum ama ne yazik ki amacina uygun kullanilmadigini goruyorum🙄
Eymen03 Merhaba ☺️ Süt gelmesede bebeğinizin göğsünüzü almasını sağlayın emdikçe zamanla gelir ,arada sizde elinizle sağım yapıp uyarabilirsiniz tabi bol bol su, yeşillik ,dut kurusu ve tahinli süt içmenizi öneririm ☺️
Ayazmom42 Eymen03 kesinlikle almiyo midesi bulaniyo gibi seyler yapiyo öğ öğ diye 🥰çok tesekkür ederim bilgiler icin