Kızlar benim evim cok soguk oldugu için kaynanamda kalıyoruz gecen kıs kaldık koltukta yatıyoruz hadi bi kaç ay dedim sabrettım eşimin hatrına bu kış da bebek küçük diye artık koltukta yatmaktan bel agrısı cekiyorum dogurdugum güne ladar koltukta yattım kaynanam kayınbabaın bana altan altan yaptıkları kötülükler de cabası aslında sorun su ki ben eşimden sogudum sanırm o hem var hem yok ve ben buna alıstım bir odada yanlız olmak bebekle yanlız olmak o kadar alıstım ki oglum kolik bi bebek tek bakmak zor eşim ilk zamanalr ayagında sallardı falan bı kac haftadır iyice saldı gibi bisey o salonda annesigile bende odada bebek aglasa da aglamasa da odadyım bazen bebegı alıp cıkıyorum salona herhun cıksam da toplasan yarım saat eşimi seviyorum ama kızıyorum işi cok ypgun beynen yorucu anlıyprum anlayıslı bi eşim ama video izlemesi oyun oynqmaıs artık beni anlasın istiyorum sonunda ay basında evime gidecem