Kızlar merhaba. 2 aylık bebeğim var son iki haftadır burnundan hırıltı geliyor. Bulunduğumuz yerde nem oranı düşük. Öncelikle sorum odaların nem oranını kaçta tutuyorsunuz. İkinci sorum burnunu nasıl açıyorsunuz. Bende chicco serum fizyolojik solüsyon var. Nasıl kullanmam gerekiyor. Bilenler ayrıntılı olarak yazabilir mi acaba?