Damla7 4. Ay yanıltici olabiliyor. Benim kızım da dişleri kaşınır gibi herşeyi ağzına götürüyordu. Ben de heralde gelecek dişler yakında dedim ama ilk dişi 7. Ayda geldi. Zaten diş geleceği zaman her bebekte degiskenlik gösterse de ekstra bı huysuzluk oluyor bir kaç gün. Biraz da ateş yapabilir. Kesin anlarsınız😊 Bır de naçizane tavsiyem jelleri pek önermiyor çoğu doktor. Onun yerine 3-4 tane karanfili havanda ezip biraz zeytinyağında bir gece dolapta bekletin. O yağ ile masaj yapın dış etlerine. Çok iyi gelir. Bir de kereviz sapı hayat kurtarıyor. Kereviz saplarını soğutup bebeğinize verin. Bizimkini çok rahatlattı😊