Prensenbebek geçmiş olsn canım bizde gazdan çok çektik 😬bioagaya ile sab simplex kullandık biogaya tek başına gaz sancısına çözüm değil o sadece probiyotik bağırsak düzenleyici aynı saate vermen lazım ki etkisi olsun ,birde ılık bi duş ardından YouTube den gaz masajı videolarına bak uygula rahatlatıyor bebekleri .En kısa zamanda bi çocuk doktoruna danışırsın , biz çok damla denedik en son sab siplex etki etti bizde çünkü her bebekte aynı etkiyi göstemeye biliyor deneye deneye bulduk inşallah tez vakitte geçer sancıları 🤲🏻🌸