Smyrhcr benim kızımda da doğum da oksijensiz kaldı iri bi bebekti çok zorlandım 14 gün kaldı kuvezde doğar doğmaz ağlamadı bile bir saniye gördüm direk küveze alındı 3 gün soğutma 3 gün ısıtma işlemi uygulandı 8.gun mr çekildi 9.gün anne bebek uyum servisinde yattık o kuvezde ben yatakta yattım emzirdim geri küveze koydum çok zordu yaşadıklarım mr sonucu çıktı hasar yok denildi şuanda da bi problem yok 6 aylık oldu