Merhaba kizimin egzamasi vardı ve doktorumuz karışım bir krem verdi kortizonluymus bize bu sekilde bilgi vermemisti ve yan etkisini söylemedi ve kızımin ozellikle ust bacak kisminda baya bir tüylenme yapti acaba bu dökülür mü zamanla yoksa kalıcı bir sey midir?27 aylik kizim bu arada