Cihangiriinannesii bizde daha yeni vicco aldık . İlk adım ayakkabısında önemli olan boğazlı olması . Bebeklerde yürüme problemleri 2,5 yaşından sonra kendini gösterirmiş (içe basma , düz taban vs) bu yüZden 2,5 yaşına kadar ağırlıklı olarak kullandığı ayakkabının ortopedik ve boğazlı olmasını önerdi ayakkabıcı ..