Rosemay canim 33 yasindayim dogdugum gunden beri evcil hayvanlarla buyudum yani 33 yillik gecmisim var buyuttugum hayvanlarin kisir olmasinin hic bir zararini gormedim labrador cinsi kopek 8 yasinda ve kisirlasmadigi icin rahim kanseri oldu rahmi alindi ya kediler bilincsiz bir sekilde uruyorlar dogalari geregi peki o yavrular ne oluyor bunuda sorgulamani isterim kisirlastirmaya karsisin peki sokaktaki her ama her yavruya sahip cikiyormusun hasta olduklarinda butun saglik giderleriyle ilgileniyomusun olaya sadece evde yada kapinin onunde besledigin yada biyere giderken denk gelip besledigin CAN lar olarak bakma milyonlarca hayvanin telef olmasi zulum gormesi daha kotu bi hayat yasamasinin en buyuk sebebi duyarsiz insanlar ve kisirlastirma yapilmamasi …yani kisirlastirma asla kotu bir olay degil bir cok hayvansever derneklerine uyeyim asla ama asla kisirlastirma olmadan hic bir hayvani sahiplendirmiyorlar hee bide isin ticari boyutu var oraya hic girmek istemiyorum..ve suan 7 kedi 3 kopege ev sahipligi yapiyorum hepside kisir ve daha sagliklilar bundan emin olabilirsin