Mete123 krem demiş çoğu kişi ama kremler genelde yara oluşmadan önce düzenli kullanınca faydası oluyo . Oluşmuş yaraya faydası olan bi kremle henüz karsılasmadım . Kiii geçiren bi kremde yok bence . Lansinoh kantaron yağ vazelin zeytin yağı bir sürü sey kullandım hiç bi işe yaramadı . En faydalı sey memeyi dinlendirmek. Tek memenizse yara olan o memenizi emzirmeyin sağın düzelenee kadar . Ben bi hafta kadar emzirmedim benimde çok kötü yaraydı ve kanıyodu artık ,gümüş kapak aldım sürtünmesin atletime yada sütyenime diye o gümüş kapaklar fayda etti bana . Ama sadece kapak takıyım emzirmeye devam ediyim derseniz onunda faydaası ollmaz. Normal bi yara nasılki zamanla geçiyo buda öyle , dinlendirmek önemli olan . Ha kapak yanında bide krem sürerseniz belki dha kısa sürede iyileşir bilmiyorum… ben sadece bi hafta boyunca hiç emzirmedim sağdım bide gümüş kapağı taktım sürekli öyle geçti çok şükür . Sizinde geçer insallah 🤲🏻