Mavibattaniye merhaba geceleri sutum yetmedigini dusundugumden mama aldim 10 aylik bebisim icin sadece geceleri birer kere mama vermeyi dusunuyorum iceridinde her ogune 210 ml 7 kasik atin diyor sizce sadece gece icin bile olsa normal mi fikriniz nedir
ikizminikler Mavibattaniye daha önce ne kadar cc içtiğini bilmediğin için zor bunu belirlemek bence bi seferlik fazlaca yap içebildiği kadar içsin ne kadar içiyor ne kadar kalıyor öyle anlarsın aklıma başka fikir gelmedi 🤷🏻♀️ Mesela ben kutu üzerinde yazan kadar vermiyorum benimkiler daha minik ama
Snmtt Mavibattaniye o değişiyor bebeğe göre bende sadece gece veriyorum bazen 1 bazen 2 kere 100 120 Cc arası içiyor ama yatmadan kaşık maması verdiğim için biberonda tok oluyor yoksa 180 içer. Deneme yanılma biraz bi kaç kez verince anlarsınız😊
Defneninannesie Biz 10.5 ayligiz yatmadan 180cc içer oda akşam yemekte az yediyse genelde 150 CC içer kutunun uzerindeki ölçüyü hiç vermeidm.ek gıda + mama gidiyoruz . 9 yada 10 da içer bide sabaha karsi icer
Defneninannesie Mavibattaniye 100 CC yarım ölçülerle yapmayın ayarlaması zor oluyor 90 CC 3 ölçek mama yada 120 4 ölçek yapın