Aslangzm Oğlum 17 aylık hala yürümüyor sadece benden babasına , babasından bana geliyor arada hepsi o :(
Deletedmom_16 Aslangzm cesaretlendirmelisiniz. Mutlaka yapıyorsunuzdur tabi ama daha fazla birlikte gezin evi. Koltuk altlarından tutarak saatlerce yürüyordum evin içinde. Bir de bel fıtığım var. Doğrulamıyordum sonrasında ama onun buna ihtiyacı var ☺️ Bütün olay cesaret.
Durush Aslangzm 15 aylık yeni basmaya başladı yürümüyor geç oturdu geç emekledi tabi suç bende yere bırakmadım fazla bir de çok esnek bir bebek 18 aya kadar yürür inşallah
OncedenGurme Aslangzm fiziksel bir sorunu yoksa yaşıtlarıyla zaman geçirip cesaretlenmesi gerek. Anneli oyun gruplarına katılmayı deneyebilirsiniz. Ben çalışıyordum bir oyun grubunda. Yürümeyen bebekler geliyordu. Arkadaşlarını gördükçe cesaretleniyorlardı
Cnnirmm Aslangzm size gelirken eline oyuncak vermeyi denedinizmi biz oyle yendik ilk basda bize geliyo o elindeki oyuncak ona guvence verdi yani sonra dik supurgem varsi onu cok sevrsi her acdigimda kosmaya calisirdi ole yendik bide vileda bos videla vardim eline 😇
Busrapolatt 15 aylık aynen dediğiniz gibi sadece bize geliyor ve sürekli yürümek istiyor cok korkusu var bi türlü yenemedik bilemiyorum nasil gecicek 😔
Aslangzm OncedenGurme evet çok şükür yok ama işte korkusu çok cesaret 0 teşekkür ederim araşatıracağım
Cnnirmm Hatta ilk kendi saldiginda hep oyuncak vardi elleri ilerde yururdu aole guzel en azindan fiziki sorun yok masallah sadece korkuyo hadi kolay gelsin 😇