qulsah19 bebeğiniz emerken uyukluyor bu yüzden yeterince ememiyor olabilir, emerken yutkunup yutkunmadıgına dikkat edin. Bir de mutlaka önce emzirin, mama üzerine emzirmeyin kesinlikle. Bir de bebeğin emmesiyle çıkan süt kadar pompayla çıkmaz. Bir diğer tavsiyem, mochi pompa edinin hem 100-120 lira civarı çok pahalı değil hem bebeğiniz bir memenizi emerken siz diğer memenize onu takıyorsunuz ve o kendi kendine diğer memenizi sağıyor, kesinlikle hem sütünüzü arttırıyor hem iki memeniz de tam anlamıyla boşalmış oluyor hiç pompa derdi olmadan kendi kendine ve normal pompadan çok daha fazla süt çıkarıyor bebek aynı anda diğer memeyi emdiği için. Benim hayatımı kurtarmıştı resmen. Son tavsiyem emzirmek istiyorsanız uzun süre kesinlikle biberona alıştırmayın çünkü daha çok küçük çene kasları Col gelişmedi bu yüzden emmek zor geliyor ama biberon rahat rahat içebildiniz için memeden emmeyi redddetmesi an meselesi olabilir maalesef