Araseymen_annesi eymeninannesi3 bende içiyorum peki bebeginizede iciriyormusunuz canım ve dibinide iciyonuzmu ben suyu iciyom dibini çöpe attiyom 😂
eymeninannesi3 Araseymen_annesi yok oğluma icirmedim kendim ictim suyunu çöpelini bende döküyordum yemeklerinede kimyon atabilirsin tabagina