Burada herkese bakıyorum ek gıda için 6.ayda başlayacağız dekan diyorlar kime baksam herkes 6.ayda başlamış her doktor mu farklı yoksa millet kafasına göre mi başlatıyor bu ek gıdaya çözemedim ? her yerde internet de dahil bizim doktorumuz da aynı şekilde 7.ayda başlayacağız diyor ek gıdaya.Bu 6.ayda başlayanlar ne yapıyor beni bi aydınlatın 😂