Kızlar bebeğim 8 aylık gündüz normalde 3 uyku yapardı bugün itibari ile sabah uyanıklık süresine 15 er dk ekleyip uyutmayı denedim kademeli olarak düşüreyim iki uykuya diye hiçbir uykusunu yarım saatten fazla yapmadı ya sinirlerim çok bozuluyor uyumayınca ne yapcam ben böyle bir saat uğraş yarım saat bile uyumasın kısa süreli uyuyunca 3. Uykuyu da yaptırayım dedim onu da uyumadı yatağına koyunca uyanıyor çıldırcam ya sizde durumlar nedir