Dygdygdyg düzeldi geçecek 😍hiç merak etmeyin. Düzelir geçer diyenlere ahh benm bebeğim düzelmez diyordum çünkü gündüz uykusu nerdeyse sıfırdı sadece emerken uyur yatırdığım an uyanirdi. 3. Aya girerken düzeni oturdu artık gece maksimum 11-12 gibi uyuyor sabah 7-8 e kadar 😍 gündüz de 2-3 defa en az birer saat, 2-3 defa da yarımşar saat uykusu var tabiki kucakta değil yatağında. Yine emerken veya ayakta sallayınca uyuyor sonra yerine yatırıyorum miss 💜 az dayanın unutmayın geçecek. Gaz da uykusuzlukta hepsi geçiyor. Sağlıkla büyütün bebeğinizi 🧡