2kedi1kizanne aynen canım biz sadece anne sütüyle gidiyoruz bakalım şimdilik 🥰
busra2626 harikasıniz🌺👌🏻
230820 düzeltilmiş 5 buçuk aylıkken başladım 6 aya yakın yani duzeltilmise göre ama
Hepoyleolurzaten anladım canım teşekkür ererim 🌸
230820 rica ederim canım 🍀🍀🍀
230820 5 aylıkken tadımlara başladım. 6 aylıkta öğün olarak başladım