Çok kötü bir 8 ay geçirdik. 7. Ayin son haftası başladı, 8 ay 20 günlükken bitti. Bu süreç atak süreci ondan oluyor. Sabredin düzelecektir. Tarihler tam uymayabilir benim bebeğim 39+6 da doğdu. Ona göre yaşadık bu süreci. Hatta bittiğinde gece hayatında ilk kez 7 saat kesintisiz uyudu rüya öğünü vs. olmadan. Normalde en uzun 4 saat uyumuştu.