Cansuu1 bende öyle düşünüyorum canım sanki bişeyler yanlış oluyormuş gibi geliyor banada süt süt ürünleri dana eti ve kuru yemişleri tüketme dedi doktor ama ben o kadar dikkat ediyorumki hiç bir şeyi okumadan yemiyorum çoğu şeyi çıkardım hayatımdan yumurta dahil ama başka birşey var sanki çünkü tam kakası düzeliyor gibi oluyor tekrar bozuluyor tek tipmi beslensem bazen üst üstte geliyor ne olduğunu anlayamıyorum